onsdag den 6. marts 2013

Fridag nr. 1!


Ta'-selv is! MAAAAM <3

Ja, så startede ugens første studiedag... Det er jo slet ikke til at overskue. Mandag startede vi med at have 3 timer, tirsdag bestod af 5 timer - og resten af ugen består af de såkaldte "studiedage"... Bummelum :-D Jeg er sikker på at dagen kunne være brugt på langt mere fornuftige ting og sager, men jeg har som sædvanlig brugt dagen på afslapning! Casper derimod har været uvenner med sin computer, og har derfor ikke været særlig menneskelig at være i samme rum med. 




I dag har desværre ingen opskrift, for jeg har været på et spændende kinesisk palads med Karina - også kaldet for China Palace på Jagtvej... Der var alvorlig craving efter indbagte ting og sager i friture, mongolian barbeque, rejechips, and og nudler - så kinesisk restaurant måtte det blive til... Det måtte det da! :-D 


Karinas tallerken øverst - min nederst :-D

Jeg kan lige så godt sige det - jeg lærer aldrig det med buffet! Efter første tallerken er jeg sat, men jeg lytter ikke til hvad den søde ventrikel har at sige, for når man har betalt 128 kr., og der er "spis-alt-hvad-du-kan", så skal det da udnyttes.... Skal det ikke??? :-D Det er i hvertfald logisk tankegang for mig, og resultatet er hver gang at jeg går derfra alt for overmæt - men selvfølgelig glad fordi jeg har fået dejlig mad :-D


Bemærkelsesværdig skulptur - det var dog ikke den sjoveste af dem :-D
Jeg er egentlig lidt ked af at jeg ikke kan bidrage med nogen lækre opskrifter eller billeder... Som et plaster på såret kender jeg en anden, som gerne vil underholde lidt!

Enjoy, ladies ;-)



Man kan bare se han tænker: "Okay, så kig da!" - Oh well, hvis du siger det :-D







Boom - vise ord, Patrick. 

Adieu, kære mennesker :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar