torsdag den 7. marts 2013

Fridag nr. 2 og en madplan


Jeg elsker påskeliljer - og jeg elsker forår.

Dag to i frihedens tegn. De afskårne påskeliljer fra Netto (3 bundte for 15 kr.), er endelig sprunget ud, og de pynter og de dufter så dejligt. Overvejer at leve livet lidt farligt, og købe mig en hyacint, men der er simpelthen ikke plads til den nogen steder. Hvem i alverden vælger også at lave vinduer i en lejlighed - UDEN vindueskarme? Det kan kun være bad luck for mig, for det er da også kun 2. gang at jeg får en lejlighed der ikke lige følte for vindueskarme... Puha. 





I baggrunden kan man lige ane de retarderede vinduer - minus vindueskarme....

Anyways, det er på tide at udgive denne uges madplan. Jeg vil så vidt forsøge at lægge den ind hver mandag hvor vi laver den, så der kan komme lidt kontinuitet på det her sted. Derudover bliver den smidt op under fanen "madplaner", når jeg finder ud af hvordan man gør det. (Hvis jeg er jeg så heldig, at en anden blogger læser med, ville det være fantastisk med en hjælpende hånd her :-))  


Madplan for uge 10

Mandag: Hjemmelavede burgere (dog med indkøbte boller)
Tirsdag: Hjemmelavet pizza
Onsdag: Jeg spiser ude, Casper får rugbrød (IKKE min skyld - vi har masser i køleskabet/fryseren!)
Torsdag: Torsdagsbytur med Marianne - men tror vi skal have kylling med salat
Fredag: Mette kommer og hygger med mig! Aftensmaden er endnu ikke bestemt 
Lørdag: Står tom
Søndag: Står tom 

Casper lavede madplan i den her uge.... Han kom i øvrigt på den her idé med, at vi skulle lave en konkurrence om, hvem der kunne lave den billigste uge. Det var dermed egentlig idéen at den skulle være startet nu, men eftersom der var så mange usikre dage, var det ikke optimalt. Det vil sige, at i næste uge starter:


Undskylder på forhånd, for dårlige photoshop-skills!

Challenge accepted, kære Casper! Du ved slet ikke hvad du har rodet dig ud i ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar