mandag den 8. april 2013

Bagte kartofler og begyndende ensomhed

 Jeg duer bare ikke til at være alene hjemme! Sådan er det i hvertfald blevet efter jeg flyttede sammen med Casper. Var det ikke for opgaven, så havde jeg gået rastløst rundt herhjemme og været ude af mig selv! Kan slet ikke få tiden til at gå med i eget selskab - er det underligt? I guess!
Btw - har opdateret forrige indlæg, i forhold til madplansbudgettet!

Men jeg savner ham allerede - og det er så sørgeligt af mig. Det er kun 11 timer siden han tog afsted - og han skal altså kun være væk til onsdag/torsdag... Men jeg kan bare slet ikke finde ud af det. Hver gang jeg bliver ladt alene herhjemme, føler jeg mig som en hund, der bliver efterladt alene hjemme for første gang! Så... Kære læsere... (hvis der er nogen derude), har I nogen bud til hvordan jeg kan få tiden til at gå, eller lære at nyde tiden med mig selv? Har forsøgt mig med at lære at hækle, men da jeg er venstrehåndet er det næsten et umuligt projekt, ikke mange bøger interesserer mig og fjernsynet bliver for kedeligt og langtrukket... :-( Ja.. Det er svært...
Jeg gav mig i øvrigt ud i at lave en ny (og indtil videre hemmelig) baggrund til hans computer-skærm! Tøset og  forhåbentlig en rar overraskelse til ham, når han kommer hjem igen :-)




Så i dag fik jeg mig en bagekartoffel til aftensmad :-D Haha, det lyder kedeligt... Og det er det vel nok også for nogen, men jeg blev inspireret af Den sultne studerende, og så fik jeg lyst til at prøve det. Hvis du ved det ikke er dig - så brug opskriften som tilbehør i stedet - er sikker på det også er godt! :-)

Bagte kartofler
2-3 bagekartofler
Olivenolie
Salt og peber
Krydderier efter eget valg
Hytteost
Smør
Bacon

Tænd ovnen på 200 grader. Vask kartoflerne og tør dem godt. Læg dem i et ildfast fad og hæld lidt olie ud på kartoflerne, drys med salt, peber og krydderier. Bag dem i godt en times tid, alt efter hvor store dine kartofler er (mine var ret små!).
Server og spis med velbehag - alene eller som tilbehør :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar