fredag den 12. april 2013

GLÆDESRUS!

Må desværre atter engang undskylde for den langvarige stilhed der har været herinde... Men sådan det vel, når arbejdsgangen hedder "sidste øjeblik" :-) Og jeg gad godt vide hvornår man fatter, at overspringshandlinger ikke er ens betydende med, at opgaven på magisk vis laver sig selv? Man bliver åbenbart aldrig klogere! 

Frustrationer har der jo været nok af i de sidste par uger. I mandags besluttede Karina og jeg at hvis vi blev færdige med analysen onsdag, så måtte vi tage afsted til Tyskland og handle ind.... Blev man færdig med analysen? Nej.... Det gjorde man ikke.. Tog man afsted til Tyskland alligevel? JA! Og havde man pengene til det? Nej..... Heller ikke. 
I morges skulle opgaven rettes til og kortes ned til mindst 28.800 anslag (med mellemrum)..... Følg min frustration her: 
 Det lykkedes dog! Utroligt nok. Og i dag klokken tolv kunne jeg aflevere mit sørgelige eksemplar af en opgave, men det er gjort, og jeg kunne nok ikke have gjort det bedre. Så går der bare 1 måneds tid før man får svar. Logisk. Selvfølgelig skulle det da fejres (mere end det bliver i aften), så kom til at købe en fed t-shirt og 3 neglelakker i Gina Tricot.... :-( (Jeg skammer mig dog ikke - de er SÅ flotte!)

Så ingen opskrifter i denne omgang, men jeg LOVER i mit ansigts sved, at der nok skal komme gang i køkkenet i næste uge - der har jeg trods alt fri :-D 

Kan I nu allesammen have en brilliant weekend - jeg elsker at I læser med :-*





2 kommentarer:

  1. Held og lykke med bedømmelsen. Dejligt at blive færdig. Kan hilse at sige at jeg først lærte at lave opgaver i ordentlig tid da jeg startede på lærerseminariet og havde både en steddatter på 13 og en søn 2 og jeg fik en søn mere i sommerferien mellem 3 og 4 år og holdt ikke orlov. Min mand er (og var også dengang)sejlende maskinmester.Jeg var 27 da jeg startede og 31 da jeg sluttede med eksamenspapiret i hånden. Så lærer man at prioritere sin tid, når manden kun er hjemme halvdelen af året og ungerne skal passes. Og nej, det er ikke for at opnå sympati og ynk, at jeg skriver det. Jeg var bare akkurat lige så slem til at udskyde alting før, og det kostede da nogle spildte år på universitetet. Men man lærer det altså med alderen. God vind med de kommende opgaver og eksamener.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for at du deler dine erfaringer - man må jo bare håbe på at jeg bliver lige så presset engang i fremtiden, og måske så kan forstå at prioritere rigtigt :-)

      Slet