fredag den 5. april 2013

Gode nyheder og Aunt Betty's

Ej, vi kom altså til at synde i dag..... Altså i form af madplanen :-D Egentlig er det lidt ærgerligt, for jeg havde lidt glædet mig til at få chili con carne - men så kom der altså lige noget i vejen! JEG HAR FÅET ARBEJDE :-D
Hos Aunt Betty tænker du? Haha, nej, men det kunne man egentlig virkelig godt tro! Jeg er (næsten) blevet ansat på et plejecenter for demente som ferieafløser - og jeg elsker det allerede! Næsten, fordi jeg ikke har fået en "første dag" endnu... Men det var en virkelig god start på dagen - og det skulle da fejres! Med dejlige Aunt Betty :-D Så nu vil jeg nyde det - og I må nyde billederne, og eventuelt blive inspireret!

Rigtig god weekend allesammen, og håber I har haft en god dag :-)

Oste-bagel med hvidløgs-creamcheese, salat, agurk, ost, bacon, peber, løg, barbeque-kylling og salat mayonaise :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar