mandag den 22. april 2013

Madplan uge 17

Hello folks', så er det blevet mandag igen og min ferie er dermed slut. Det er egentlig okay at det er mandag igen, og med det her fantastiske vejr - så kan man ikke andet end at være glad :-)

Har lige siddet på vores mini-altan og prøvet at læse lektier (ude - fordi det er så dejligt med sol :-D), men... KÆFT hvor er det svært at tage sig sammen til at læse, når der lige overfor er parkeringspladser hvor man skal parallelparkere :-D Jeg ved godt det er ondt - men det var virkelig sjovt at se en kvinde i Berlingo forsøge sig med en parallelparkering.... I 5 minutter forsøgte hun sig i en bås - så gav hun op og kørte. 4 minutter senere kommer hun tilbage, og prøver igen i en anden bås - hvor det endelig lykkedes for hende :-D Hahahaha, ej men jeg var tæt på at gå ud i køkkenet og lave en pose popcorn, for det var altså mandagsunderholdning i stor stil! Ikke fordi jeg selv er verdensmester i at parallelparkere - for det er jeg ikke - men jeg prøver jo heller ikke! Ved da at jeg vil blive ydmyget på det groveste :-D 

Nå, men dagens indkøb så således ud:

Det eneste jeg lige mangler er en rulle butterdej og spidskommen :-)


Kan I nu have en fortsat god solrig dag, med gode øjeblikke! Husk at smile og sig til dem du holder af, at du elsker dem :-D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar