onsdag den 3. april 2013

Usund - men rar morgenmad :-)

Hvor er det egentlig et lallet indlæg at slå op - men efter man har fået en blog, så er det åbenbart svært at få sig et filter :-D Hvad er fedt - hvad er ikke..... I don't know anymore.... Hahhahæhæhheheheh.... 
Det er min eksamensfeber der taler lige nu. Opgaven skal afleveres næste fredag og hvem er ikke gået igang endnu? Mærkede stressen i morges da Casper gik ud af døren. Det var lidt dilemmaet om jeg skulle sove længe eller om jeg skulle se at få min fede røv vågnet op til dåd... Det blev sidstnævnte. Men kom man igang med opgaverelevante ting? Næ nej. Pludselig virker dét med at rydde op og vaske vinduer meget mere interessant. Men ikke engang det har jeg formået. Hvad skal der dog blive af mig? 

Karina kommer og redder mig senere i dag - så skal vi endelig få startet på den 12-siders sag der venter på at blive rørt lidt ved. Hvad kan egentlig få en til at blive mere oplagt, end en omgang usund morgenmad? Mors franskbrød smurt med smør og så stegt på panden? Hæ, jeg ved det ikke. 

Undskyld kære læsere. Nu må I have mig undskyldt, for jeg skal til at læse en masse kedeligt litteratur......... Senere i dag kommer et langt mere relevant oplæg; nemlig tarteletterne! Glæder mig allerede <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar