mandag den 13. maj 2013

Flotte blomster, madplan og ingen dårlige undskyldninger!

 HEJ! Ja, jeg lever altså stadig (selvom man ikke skulle tro det lige nu). Jeg ved ikke lige hvad der er sket - denne her gang er der ingen bad excuses - jeg har simpelthen bare ikke fået taget mig sammen til at skrive på bloggen. Jeg beklager! Vil prøve at gøre det godt igen :-D

Jeg kan ikke engang komme i tanke om jeg har været travl den sidste uges tid? Har jeg det? Altså det var godt vejr, så det har da selvfølgelig været udnyttet, men om jeg har haft travlt? Tænker det ikke!
Den her uge..... Den er møg-hamrende nem - IGEN! Jeg skal nærmest slet ikke i skole! Så det er da et perfekt tidpunkt for mig at blive ramt af en forkølelse. Min krop kender mig (bedre end nogen anden faktisk ;-)) men håber dog ikke det bliver et alt for langt forløb af sygdom. Det orker jeg simpelthen ikke.
Og nå ja - så er jeg bestået min forrige eksamen (altså den hvor mig og Karina have tonsvis af overspringshandlinger) - og man fatter det jo ikke! Jeg er egentlig også tilfreds med resultatet af den, så jeg har altså intet at klage over :-) Det blev fejret med en tur på Dronning Louise - Café Burger til mig og Pasta Penne til hende! <3

Nyd i øvrigt også lige disse smukke nelliker jeg har fået af min søde mutti! (Note til mig selv: HUSK for guds skyld at få dem plantet om i morgen!)

Status på krydderurterne:



De har det super godt! Bortset fra persillen - TYPISK persille! Den spiller lidt kostbar og bliver i jorden og purløgen opfører sig bare åndssvagt. Den eneste der er eksemplarisk er da basilikummen! (ELSKER at der er noget der lykkedes for mig lige pt. :-D)
Du venter på madplanen gør du ikke? Så lad gå da - her er den!


Tirsdagens menu er rester som jeg har fået med hjemme fra mine forældre. Onsdag var en craving jeg fik sidste torsdag! Marineret kylling (evt på spyd) med pandestegte pladsbrød og evt. hummus. Det har jeg ikke helt bestemt mig for endnu - men i hvertfald salat da. De hjemmelavede bagels har jeg skrevet på, måske et par gange for meget efterhånden, og jeg har aldrig fået dem lavet! Men i den her uge skal det altså være! :-)

Tak fordi I læste med! I er sgu søde <3

2 kommentarer:

  1. Man siger, at persille skal 7 gange ned til helvede og op igen før den endelig spirer, så det er helt normalt at du skal vente længe på den. I haven sår jeg den tit sammen med radiser. Så kan jeg se hvor rækken er, og nå at spise radiserne inden persillen bliver stor.

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, jeg havde heldigvis heller ikke regnet med at de kom op med det samme. Der stod at de nok var lidt forsinkede frem for de to andre på poserne.
      Ved du forresten om det er normalt at purløgen ser sådan ud? Eller om det er fordi den har vokset sig op i husholdningsfolien?

      Tak for kommentaren! :-)

      Slet