mandag den 6. maj 2013

Madplan for uge 19


Et lidt sent indlæg med denne uges madplan :-) Der er ikke så meget at sige om den andet end at det er ferie igen fra på torsdag. Casper tager hjem torsdag og jeg ved ikke helt hvad jeg gør. Har derfor bare ladet dagene stå åbne og så må man jo tage den derfra.

Håber at I allesammen har haft en rigtig dejlig weekend! Casper har været syg og lagt i sengen og jeg har gået lidt rastløst rundt af samme grund. Søndag tog vi ind og så fodbold med Marianne og Simon - og det var SÅDAN et skønt vejr! Mmmhh, jeg elsker at man kan mærke sommeren er på vej. Tror vi alle blev lidt solbrændte så det er jo bare fee'.
Jeg er i øvrigt startet i Fitness World fra i dag! Dear lord, det er en sej omgang - men håber at motivationen holder denne gang.... Eller... DET SKAL DEN! :-) Det betyder også at jeg vil prøve at lave lidt mere "sundt" mad... Jeg ved sgu ikke helt om det holder - jeg elsker jo virkelig RIGTIG mad.. Slankemad har aldrig sagt mig noget. Synes simpelthen det er så kedeligt, så det kræver jo lidt ekstra research til madplanlægningen :-)

Tak fordi I læste med! I morgen kommer der forhåbentlig en update på hvordan mine små grønne spirer har det (De lever livet :-D). Men kan ikke love noget - det bliver en lang dag med skole til klokken tre, puls/styrke hold klokken 16-16.55 og mave/balle/lår klokken 17-17-55! Jeg kan ikke overskue det lige nu og jeg ved jeg kommer til at fortryde det i morgen :-D STUPID!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar