mandag den 3. juni 2013

Kylling i ovn og 6000 sidebesøg - det er da for sindssygt!

Wuhuuuuuuuu, 6000 har syntes der har været ét eller andet, der var værd at kigge på her på min lille side - for i dag rundede jeg 6000 sidevisninger! Det er da for vildt :-D Skøn start på ugen efter en super lækker weekend!


Velkommen til endnu en uge. Håber virkelig I har nydt jeres weekend lige så meget som jeg! Fredag drog jeg afsted til Horsens sammen med Mette, for vi skulle til Rasmus Seebach koncert! DET VAR SÅ FEDT! Jeg må godt nok indrømme, at jeg var lidt skeptisk da jeg svarede ja til at tage med (for jeg kan ikke døje Rasmus Seebach!), men hold da op... Der blev jeg da lige omvendt! Der var SÅ god stemning, ligeså skønt vejr, Mads Langer varmede op og man kunne synge med... og der var øl! :-D Lørdag hjalp Casper og jeg et vennepar med at sætte hus i stand og søndag tog vi på jagt. Det er så hyggeligt og roligt at ligge ude på sådan en græsmark, men så blev det altså også liiiiiiiiige koldt nok, efter 3 timer med blæst :-) 

Synes ikke rigtig jeg gider at smide en opskrift ind på aftensmaden. Det er jo bare kylling drysset med salt, peber og kyllingesalt sat i ovnen i 50 minutter ved 200 grader og så en bette salat til. Kig lidt billeder i stedet! Så et sted en salat med æbler - så det måtte jeg da prøve! Kan godt lide det lidt sure og dog søde i en salat.... Men jordbær tror jeg aldrig jeg vænner mig til i en salat... Det skal efter min mening kun spises i en dyb tallerken med sukker og fløde! ;-)



Og så til madplanen! Jamen den siger jo egentlig sig selv.. Jeg skal ikke rigtig i skole i den her uge (surpriiiise) så jeg regner med, at der nok dukker en lille kage op i morgen! Nu må vi se ;-) De 6000 sidevisninger skal da i hvertfald fejres med et eller andet!


Er der i øvrigt nogen der kan anbefale nogle gode bøger? Jeg skal have fundet noget godt læsestof (udover kogebøger) som jeg kan hygge mig med, når jeg skal til London og Sverige her i ferien! Har tidligere læst Eksil af Jakob Ejersbo som fangede mig meget godt (Modsat gjorde nr. 2 i serien! Den var mærkelig...), så det må da meget gerne være noget i retningen af det.

Tak fordi i kiggede med - og kan I nu have en rigtig god dag i morgen også! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar