tirsdag den 3. december 2013

Hov - det er blevet jul!

Som overskriften siger - så er det altså pludselig blevet jul her udenfor blogverden - og ikke så meget her på min lille side. Jeg er fuldt optaget af at være i praktik i Grindsted (jeg kommer hjem kl. fire i hverdagene) og i weekenderne arbejder jeg på Flammen. Så der er desværre ikke så meget overskud til at skrive her på bloggen - og derfor er jeg også et par uger bagud med madplanen. Det undskylder jeg meget :-( Men jeg er altså ikke helt nedslået - jeg lever stadig! 

Jeg har desuden en masse godter der venter på jer. Altså juleopskrifter :-D Jeg skal bare lige tage mig sammen til at få lagt opskrifterne herind, så hav venligst tålmodighed med mig :-)
Indtil da, så kan I få vores madplan for denne uge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar