søndag den 5. januar 2014

Godt nytår, folkens!

 Ja, rigtig godt nytår til jer allesammen! Og længe siden vi sidst har set hinanden :-) (Billedet herover er fra sidste år - og ja, der er en der ikke helt har forstået hvordan et N laves bagvendt ;-)) Jeg håber I alle er kommet rigtig godt ind i det nye år sammen med enten venner eller familie, eller måske begge dele.

Det er et helt nyt år - og der kommer til at ske en hel masse nye ting, som jeg slet ikke kan forestille mig lige nu. Jeg skal skrive bachelor, jeg bliver (forhåbentlig) færdiguddannet sygeplejerske, Casper og jeg har 4 års dag, jeg tager ud på mit livs største eventyr - frivillig sygeplejerske i Nepal! OG - jeg flytter måske til Norge med Casper... Så alt i alt, er 2014 året hvor jeg bliver rigtig voksen, og mit liv starter.
Derudover ønsker jeg, at jeg bliver bedre til at spise sundt, jeg får trænet meget mere, jeg bliver bedre til at prioritere og jeg får et bedre overblik....

Hvad med jer? Hvad skal der ske i 2014?????

Til nytår plejer vi at være sammen med nogle af Caspers gamle venner og mine veninder. Vi deles om at lave alt maden, og nogen ligger hus til.
I år stod menuen på;

Velkomstdrink: Mojitos
Forret: Fiskelagkage (toastbrød med tunmouse imellem lagene, rejer ovenpå og belagt med laks!) MUMS!
Hovedret: Interval-stegt cuvette-steg med Mariannes cremefraiche kartofler og bønner
Dessert: Hjemmelavet is med nødder, Marabou og daim
Natmad: Pølsehorn

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar