mandag den 27. januar 2014

Things we need to catch up!

Som overskriften lige så fint forklarer det, handler det her indlæg om alle de billeder jeg har taget det sidste stykke tid, af mad, som var intentionen skulle på bloggen, men som jeg slet ikke har haft overskud til at gøre noget ved. Der er derudover også billeder af lidt andre ting, som jeg bare synes er hyggelige at have med :-) 

Min madplan står lidt på standby lige nu. I denne uge har jeg modulferie, da jeg bestod modul 12 for en uge siden - OG JEG KAN NU KALDE MIG FOR KLINISK SYGEPLEJERSKE :-D Det er for vildt som tiden bare flyver lige nu... Men eftersom jeg har miniferie skal jeg i denne uge arbejde onsdag og torsdag = ingen aftensmad (som jeg selv lavet i hvertfald) og fredag, lørdag og søndag skal jeg til Horsens og besøge Caspers kusine - og vi har stadig ikke helt planlagt hvad vi skal lave af lækkerier. Det kommer højest sandsynligt på min instagramprofil, så følg mig endelig, hvis du har lyst :-D 
I dag laver vi burgere, og i morgen hjemmelavet lasagne :-) Så jeg synes ikke det kunne betale sig at lave madplan, når der næsten ikke er noget at skrive ned. 

Et af de første forsøg på "grydebrød", som Casper har begivet sig ud i. Jeg er faktisk ret stolt af ham - han kan jo godt når han bare tager sig sammen :-D 

Grydebrøddet med den lækre "luksus-nutella" fra Sorgenfri. Denne her smager skønt af appelsin, og er endnu ikke blevet tømt! 

Kan I huske jeg for længe, længe siden skrev opskriften på en fordej til honningkager? Nå, men det her er altså resultatet :-D Da de blev bagt, hævede de helt vildt op - og jeg har d.d. stadig ikke smagt dem.. Gad vide om de stadig duer? 

Stegt and i sur/sød sovs med grøntsager og ris. Kæmpe succes, og helt sikker noget jeg kunne spise hver dag i mit liv!

HJEMMELAVET PIZZA!  En ny favorit vi har fået os herhjemme. Med en pizzasten, den rette opskrift og en varm ovn, så bliver resultatet altså enestående! 

Mmmhhh, lækker hjemmelavet lasagne. Den ser rigtig slatten og uhumsk ud her - men jeg kan love dig, at den var manifique! Skal i øvrigt prøve at genskabe den i morgen! 

Jeg holdte fødselsdag for mine piger (ja, det var altså i November!). Jeg serverede tortillas og nachos - og Simone satte mit hår. En fransk fletning i baghovedet med en dertilhørende krøllet hestehale :-) 

Mutti og jeg fik endelig lavet vanillekranse! De blev fine og lækre :-) 

TACOTÆRTE! Jeg var fan :-D 

Bob hjalp mig med at hænge julepynt på juletræet...

Han blev også pyntet lidt selv :-D "Mærkelige menneske!"

Både og Casper og jeg bestod eksamen i sidste uge - og det blev fejret med bøf og bagte kartofler!

Dobbeltbagt kartoffel! Virkelig en god opfindelse :-D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar